Swedenmikael

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mikael - 19 augusti 2010 16:20

Hej idag har jag inte gjort så mycket har mest kollat på tv!!!!!! nu är det som sagt snart dags för skolan igen kommer nog bli ganska jobbigt att gå upp på morgonen på måndag men samtidigt är det ju än dag mindre till nästa lov hoppas det blir ett bra skolår i år med inte allt för mycket läxor ni får gärna hjälpa mig att hitta på något att skriva om på bloggen det har tyvärr blivit lite att skriva om för tillfälet därför frågar jag er om ni skulle kunna hälpa mig att hitta på saker att skriva om det var nog allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 18 augusti 2010 13:03

Hej jag har inte gjort så mycket än hoppas att det blir mer saker att göra senare på dagen..Jag har tyvärr inte kunnat skriva så mycket på ett par dagar men nu ska jag försöka att skriva mer...... bloggen har fått mindre besökare vilket betyder att ni gärna får tipsa fler om bloggen... och ni kan gärna vara med i omröstningarna!!!!!!! på bloggen det var allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael!!!!!

Av Mikael - 16 augusti 2010 18:51

Hej idag har jag gjort lite allt möjligt..... ska spela lite data spel senare har inte gjort det alls mycket under sommarlovet!!!!!! nu är det bara lite drygt 6 dagar kvar till skolan börjar lite trist att sommarlovet är slut och ännu jobbigare att det blir svårare i åttan!!! va gärna med i mina omröstnigar så att jag kan lägga upp fler omröstningar och det blir allt mindre besökare försök och bjud in så många som möjligt till bloggen och skriv gärna kommentarer ocg frågor!!! det var nog allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 15 augusti 2010 16:39

Hej det har varit roligt idag jag länktar verkligen tills de nya sims 3 spelen kommer ut ska bli roligt att spela dem......nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar känns lite tråkigt att sommarlovet nästan är slut!!!!!!!!!!!!. Ledsen att jag inte har kunnat skriva på bloggen lunder helgen har inte orkat!!!det var nog allt från mig än så länge i alla fall bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 12 augusti 2010 11:14

Hej jag hoppas att det kommer fler besökare till bloggen och försök och rösta så mycket ni kan på omröstningarna!!!!!!!! och ni får gärna ställa frågor angående bloggen så ska jag försöka besvara dom!!!!! det var allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 11 augusti 2010 22:09

Hej det har varit roligt idag och det är kul att fler besökare har besökt bloggen!!!! inte gjort så mycket idag har varit med kompisar men inget annat det var allt från mig bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 10 augusti 2010 21:19

Hej det är väldigt bra att bloggen har fått fler besökare igår var det en men idag har det gått upp till fem besökare det kanske inte låter så mycket men jag tycker att man ska uppmuntra att fler besökare besöker bloggen även om det ibland inte är så många. Som ni har märkt har inte bloggen jätte mycket besökare men jag skriver på bloggen för att det är kul inte för att få mest besökare även om det är kul med fler besökare. Som jag har sagt tidigare är det kul om ni är med i omröstningarna och ikväll kommer det en ny omröstning så rösta på. Som jag alltid tycker är varje röst viktig!!!!! det var det jag hadde och skriva i det här inlägget hälsningar bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 10 augusti 2010 21:10

Hej jag har inte gjort speciellt mycket idag mest vilat mig......det är trågigt att det är mindre än två veckor kvar av sommarlovet....Jag ska försöka bada åtminstonde en gång till innan skolan börjar. Konstigt nog börjar skolan på en måndag i år men jag tror att det beror på att det blev lite längre sommarlov i år......Men nu är jag snart redo för ett nytt skol år men förhppningsvis så får jag lära mig mycket i årn eftersom jag gillar och lära mig nya saker...även om det iblan kan vara jobbigt att lära sig dem det var allt från mig nu så länge i alla fall kom ihåg det här swedenmikaels blogg på bloggplatsen. med hälsningarr swedenmikael

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards