Swedenmikael

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mikael - 5 oktober 2011 20:17

Hej alla läsare! Här är kioskbilderna från idag!


         

 

Dock är bilderna på fel håll!


God Kväll alla läsare!

Av Mikael - 5 oktober 2011 19:50

Hej alla läsare! Idag har jag stått i kiosken hela dagen med 2 kompisar. Det gicki ganska bra vi sålde typ 47 frallor och 5 Toast och så sålde vi lite andra saker T ex Juice. 

Sedan hade jag Svenska där vi skulle forstätta läsa på Utvandrarna, är på typ sidan 289 nu. Sista lektionen idag var G- Tid, där vi idag hade lite disskusioner. När skolan var slut så var jag på andra mötet med julspexgruppen, det gick bra och vi kom på många bra förslag. Efter mötet så pratade jag lite med 2 kompisar, vi pratade om lite allt möjligt. Sedan så cyklade jag hem och åt pizza. sedan har jag kollat lite på TV och så sov jag lite blev ganska trött av att stå i kiosken hela dagen typ. Bilder från kiosken kommer jag att ladda upp strax.


Har ni några synpunkter på bloggen så är det bara att kommentera eller fråga! Passa på att tycka till i omröstningen den avslutas på Söndag!


God Kväll alla läsare!  

Av Mikael - 4 oktober 2011 21:01

Hej alla läsare! Idag har jag som vanligt gått i skolan. Först på sklodagens så hade vi Nutidsorientering och det gick bra hade typ 23/30. Sedan hade vi Engelska där vi bland annat diskuterade om det Engelska TV programmet som vi såg på igår. Sedan var det matte och det gick ganska bra idag. Efter det var det lunch och dagens lunch var Fisk, Potatis och sås, det var ganska gott dock var inte fisken jätte god. Efter lunchen var det dags för Slöjd, där vi idag besökte hantverks museét. Det var kul och titta på alla saker. Efter det var det dags för Kemi där vi fortsatte att prata om atomer, vilket var intressant. Sista lektionen idag var SO, där vi idag hade lite religonskunskap och vi fick även tillbaks SO proven i Samhällskunska fick 58/92 var ungefär 10 poäng från VG. När jag gick  hem så åt jag först Tacoköttfärsås med Majs och Spaggeti, det var gott. Sedan kollade jag lite på TV och efter det var det som vanligt dags för Uv scouter. Idag hade vi drama och det var ganska kul. När jag kom hem så såg jag lite på Halv åtta hos mig. Efter det så såg jag på det nya avsnittet av The Simpson och det nya avsnittet av Family Guy, det var som vanligt kul. Imorgon är det dags för att stå i Kiosken i skolan det kommer att bli jätte kul. Tyck gärna till om bloggen, det skulle vara kul att veta eran åsikt om bloggen, T ex om den behöver några förändringar. Det skulle även vara kul om fler deltog i omröstningarna på bloggen. På Fredagar och Söndagar framöver så kommer jag att skriva ett extra inlägg på bloggen. På Fredagar kommer jag att skriva om vad jag tyckte om kvällens Idol och på Söndagar kommer jag att lägga upp veckans resultat i omröstningen i ett eget inlägg.


God Kväll alla läsare!


   

Av Mikael - 3 oktober 2011 21:02

Hej alla läsare! Idag har jag som vanligt gått i skolan. Första lektionen var Bild och det gick väll lika bra som vanligt. Sedan var det KLF tid, det var inte så mycket information idag. Nästa lektion var Engelska, där vi såg på ett Engelskt Tv program. Sedan  var det Spanska det gick jätte bra, fick reda på att jag fick 50/78 på läxförhöret som jag gjorde i Torsdags. Det var alltså nästan VG. Sedan var det Lunch idag var det Pannbiff, Potatis och berunsås,. det var ganska gott. Efter lunchen så var det dags för matte och det gick väll lika bra som vanligt. Sedan var det dags för Idrott idag hade vi Killerball och Handboll det var kul. Sista lektionen var Kemi vi pratade om Atomer idag, det var intressant. Efter skolan var det dags för Assistenträff vi var bland annat i Kyrkan idag. Efter det så gick jag hem och såg lite på TV. Sedan åt Jag Pizza och Yourgurt med Mussli. Sedan såg jag på Halv 8 hos mig och Pengarna på bordet. Har ni några förslag om vad jkag ska skriva på bloggen så får ni gärna kommentera.


God Kväll alla läsare!


      

Av Mikael - 2 oktober 2011 19:05

Hej alla läsare!


Här kommer veckans resultat i omröstningen;


1. Facebook med 66.7 procent! 

2. Annat alternativ med 33.3 procent!


Totalt så var det 3 personer som deltog.


Lägger strax upp veckans nya omröstning.


God Kväll alla läsare!

Av Mikael - 2 oktober 2011 10:31

Hej alla läsare! En så länge har jag integjort så mycket äbn har typ bara hunnit med att äta frukost. För er som gillar The sims 3 så är det nu bara 18 dagar kvar tills The sims 3 Husdjur släpps i Sverige  . För er som vill veta lite nyheter om sims eller bara diaskutera om det så är det bara att kommentera! Senare idag ska jag kanske spela scharader med min familj. Till middag idag blir det köttgryta tror jag. Måste nog göra lite matte idag också. Ska väll se Timeout och Robert 3 trappor ikväll. Om ni vill att jag ska ta upp en speciel sak i bloggen så är det bara att fråga eller kommentera. Delta gärna i veckans omröstning innan den avslutas idag.


God Morgon alla läsare!


     


Av Mikael - 1 oktober 2011 20:47

Hej alla läsare! Tänkte bara skriva att jag börjat att länka bloggen med mitt Facebook konto igen. Vilket betyder att ni bara behöver gå in på min profil för att komma in på bloggen. Men ni måste ju förstås vara vän med mig först.


God Kväll alla läsare!

Av Mikael - 1 oktober 2011 20:00

Hej alla läsare! Idag har jag städat med min lillebror hos mormor. Under städningen så kom min morbror och min kusin dit. Efter att vi städat klart så åt Jag, Min Lillebror, Mormor, Min Morbror och Min kusin mat från Sibylla. När jag kom hem så tvättade jag lite kläder. Efter det så åkte jag till Ishockeyhallen och kollade på när min Lillebror och Min Lillasyster åkte skridskor. Tyck gärna till om vad ni tycker om bloggen. Nu ska jag se på Family Guy.


God kväll alla läsare!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards