Swedenmikael

Alla inlägg under februari 2013

Av Mikael - 17 februari 2013 07:49

Hallojsan alla Läsare!

Detta är då min första mobilbliggning.

Är hos min vän William med våran vän Elsa och just nu sitter vi och kollar på film. Senare så ska vi börja med att spela in det sista på filmen till vårt engelska projekt. Senare kommer också Magda och Jeppe som också ska vara med i några av de scener i filmen som vi har kvar, de är ju i samma grupp som vi.

Jag bloggar mer sen närvjag kommer hem, ha det bra sålänge.

God Morgon alla Läsare!

Av Mikael - 15 februari 2013 18:59

Hallojsan alla Läsare!


Japp här kommer en länk till, det är en annan classmate som också har en blogg. Hn heter Amanda och är en snäll och trevlig tjej. Hennes blogg hittar ni på http://hjjalmarsson.blogg.se/


God Kväll alla Läsare!

Av Mikael - 15 februari 2013 15:50

Hallojsan alla Läsare!


Ja idag fyller min pappa år, tyvärr har vi inte hunnit fira honom så mycket idag än eftersom att han jobbat idag men han har precis kommit hem så vi ska börja fira honom strax.


Dagen har fra tills nu bestått av att vara med familje och jag har bland annat precis spelat Lego Star Wars med 4 av mina syskon.


Men nu ska här firras och mormor och morfar kommer också hit för att fira pappa så nu måste jag sluta.


HA det bra :)


GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! :)


 


God Middag alla Läsare!

Av Mikael - 15 februari 2013 15:46

Hallojsan alla Läsare!


Japp här från ni en länk till en snäll och trevlig tjejs blogg. Det är min classmate och vän Victoria som driver bloggen och ni borde verkligen ta och kika in på hennes blogg.


Hennes blogg finns på http://victoriahasselfjall.devote.se/ :)


God Middag alla Läsare!

Av Mikael - 14 februari 2013 21:51

Hallojsan alla Läsare!


Sitter just nu och lyssnar på "Från Och Med Du" av Oskar Linnros och så har jag bestämmt lite busstider med Elsa inför helgen då vi ska åka till Wille och fortsätta med inspelningarna av engelska projetet. Magda och Jeppe kommer ju också att vara med på inspelningarna.


Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jag hade ju tänkt vara med min bästis Carro idag men hon vartvungen att jobba. Jag är dock väldigt stolt över min bästis som har jobb och jag hoppas att du haft en bra dag på jobbet Carro.


Det var rätt skönt faktiskt att vara hemme med för har ju typ hittat på saker varje dag i veckan förutom igår och idag då. Idag har det ju då varit Alla Hjärtans Dag vilket som vanligt ha bestått av att vara som jag skrev hemma med familjen. Dagen till ära så åt vi pizza från Arena också vilket var gott och ibland får man faktiskt vara onyttig.



Imorgon har jag tänkt att plugga lite men utöver det så har jag inte så mycket planerat i nuläget i alla fall.


 


Be Yourself And Smile!


God Kväll alla Läsare!




Av Mikael - 13 februari 2013 12:17

Hallojsan alla Läsare!


Japp ska ju snart åka och handla mat, tänkte laga kebab med pommes åt familjen dock så tror jag att jag ska köpa en vegetarisk varaiant av kebaben också för känner att jag måste börja äta mer vegetariskt.


Igår då blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev en AWESOME dag i alla fall. Alltså det var ju tänkt att jag skulle gå och bowla med KU igår men tydligen så hade det blivit lite missuppfattningar när det gällde tiden så jag missade det. Dock så beslöt jag och några av mina KU kompisar att vi skulle bowla igen fast lite senare på dagen och då kunde ju min bästis Carro hänga med också.


Jag, Jimmy och Malin satt ju då innan bowlingen på biblioteket och löste korsord eftersom att vi väntade på att Carro skulle komma dit efter sitt jobb. Det varriktigt skoj faktiskt och Malin var riktigt taggad på att lösa korsord HAHAHAHAHA XD :)


När Carro kom så gick vi ner till Bowlingen och bowlade i ungefär 45 minute kanske och det var skoj även om jag kom typ sist HAHAHAHA XD :) Efter bowlingen så skulle Jimmy och MAlin gå i affärer och jag och Carro åkte ju då till polisstationen eftersom att Carro skulle fixa sitt pass.


När jag kom hem han jag äta 2 smörgåsar innan det var dags att åka på Öppet Hus på UV/Tonår och det var lika roligt som vanligt.


Här kommer lite bilder på mig och min bästis Carro från Bowlingen igår :)


   

 

 


God Lunch alla Läsare!

  



Av Mikael - 12 februari 2013 11:01

Hallojsan alla Läsare!


Jag glömmde ju i mitt förra inlägg att skriva att jag gjort mina första val på gymnasiet. Vi skulle ju då välja vad vi ville läsa för kurser utöver de som alla läser. Jag valde ju då Engelska 7 Och Dramapedagogik och så valde jag Filmproduktion som individuellt val.


Jag hade verkligen beslutsångest men det löste sig till sist.


Jag vill också skriva att vi nu på teatern fått reda på våras melodrama grupper, jag hamnade i samma grupp som Wille, Karolina och Elvira och så fick vi ju ett tema med men mer vill jag inte avslöja i nuläget.


Kram på er alla läsare AND Be Yourself!


 


God Morgon alla Läsare!

Av Mikael - 12 februari 2013 10:13

Hallojsan alla Läsare!


Nu börjar den mycket trevliga kategorin Top 15 Listan efter ett antal veckors uppehåll. Här kommer då Top 15 Listan för förra veckan.


1. Respect, Aretha Franklin


2. Think, Aretha Franklin


3. Enastående, Linnea Henriksson


4. My Same i Isak version (X Factor Sverige 2012)


5. I Look To You, Whitney Houston


6. Hosanna, Kirk Franklin


7. Friend Of God, Israel Houghton & New Breed


8. Saved By Grace, Israel Houghton


9. Lift Him Up, Walt Whitman, The Soul Children Of Chicago


10. Let´s Talk About Jesus, Philip Bailey


11. True Colors i Amanda Fondell Version.


12. Shabach, Walt Whitman & The Soul Children Of Chicago


13. Need You Now, Lady Antebellum


14. I Run To You, Lady Antebellum


15. All This Way, Amanda Fondell


Dessa var då förra veckans låtar. Som ni ser så finns det mycket Gosspel låtar i listan och det beror på att jagt startat ett projekt sm kallas för Projekt Gosspel och dessutom så älskar jag Gosspel musik. JAg kommer att berätta mer om projektet i ett annat inlägg.


God Morgon alla Läsare!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards