Swedenmikael

Alla inlägg under januari 2015

Av Mikael - 1 januari 2015 15:09

Hallojsan alla läsare!


Ja igår var det ju som ni alla vet Nyårsafton och den tillbringade jag tillsammans med familjen på dagen och sen på kvällen åkte jag hem till min darling (Hon jobbade igår kväll) och började laga mat för jag ville överraska henne med en mysig nyårsmiddag och rosor förstås när hon kom hem. :) Maten blev inte så lyckad som jag hade tänkt mig men det blev bra ändå och så skålade vi vid 12-slaget vilket var AWESOME, har ju aldrig gjort det med min fina honeypie förut.


Vi tog även bilen för att åka och kolla runt på alla fyrverkerier som var jättefina och så tog vi en natt promenad genom staden också där vi hälsade på ett par personer som jag känner.


Jag och Carro pratade mycket om olika saker som vi alltid gör och det känns asbäst att ha någon att dela allting med, både mot och medgångar, lycka och sorg, skratt och gråt, flumm och deep talk, ja allt helt enkelt.


Vi var uppe väldigt sent också vilket inte hör till vanligheterna och så sov vi ganska länge också, vi åt frukost vid typ 1, Haha! :) Men det gör väll de flesta på nyårsdagen.


Hann tyvärr inte med att ta några bilder igår, så hoppas att ni inte blir för besvikna Hehe! ;) Kommer att fortsätta med min årsresumè här på bloggen ett tag till för har en del kvar att skriva om, bland annat resan till Danmark och Skottland men också Barnteatern med min kära teaterklass, den hade vi ju egentligen 2013 men vill ändå blogga om den.


Jag tycker och jag vet att min älskling instämmer att det känns lite vemodigt (Sorgligt typ) att lämna 2014 för det har hänt så otroligt mycket och vi har upplevt så mycket underbara äventyr och framförallt så blev det just vi, det som gör mig så otroligt lycklig. Men nu är det ett nytt år, och jag känner på mig att fler äventyr och upplevelser står och väntar utanför dörren och jag vet inte hur ni känner men jag känner att 2015 kommer bli AWESOME och jag vill önska er ett Gott nytt år, 2015 nu är jag redo att öppna dörren och släppa in dig.

  









Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards