Swedenmikael

Alla inlägg under september 2011

Av Mikael - 30 september 2011 15:39

Hej! Idag har det varit en helt okej dag! På morgonen hade jag sommorgon till 10.10 som jag brukar ha på fredagar. Egentligen har jag somorgon till 10.20 men jag sspelar instrument 10.10 Efter det så hade jag Svenska där vi skrev ännu en uppgift till boken Utvandrana. Efter det hade jag lunch, dagens lunch var vegitarisk lasagne hel okej faktist. Efter lunchen hade jag matte gick ganska bra idag. Till sist hade jag Idrott vi spelade Rugbybrännboll. Det gick dock inte lika bra mitt lag förlorade men det gör inte så mycket. Sen kom jag hem och lekte lite med min lillasyster hon är lite över 9 månader nu. Senare ska jag väll äta chips och eventuellt spela The sims 3 eller Cililvization V.


God middag alla läsare!

Av Mikael - 30 september 2011 15:35

Hej! då var jag tillbaks på bloggen igen! Som ni ser  är bloggens utseende ändrat och det skulle vara kul att höra vad ni tycker!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards