Swedenmikael

Alla inlägg under juni 2012

Av Mikael - 3 juni 2012 22:53

Hej alla Läsare!


Förlåt mig för att jag varit så dålig på att Uppdatera men idag har jag verkligen inten orkat liksom jag har varit så sjukt trött och utmattad hela dagen och dessutom har jag precis skrivit klart 2 ganska stora uppsatster. Men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att uppdatera om Stockholm och det imorgon istället. Jo just det jag är bara så sjukt taggad för att jag ska gå i skolan imorgonm egentligen brukar jag ju inte vara så taggad men jag antar att det är för att jag vill träffa mina vänner i skolan nu efter typ 5 ddagar eller något. Det var nog allt så länge men jag ska verkligen försöka att blogga mer imorgon.


God Natt alla Läsare!

Av Mikael - 2 juni 2012 21:07

Hej alla Läsare!


Ja sorry för den dåliga uppdateringen under de sensate dagarna men det har hänt ganska mycket skulle man kunna säga men just nu är jag för trött för att berätta så jag berättar mer imorgon och då kommer det även lite bilder från Stockholm.


Det var nog allt jag ville skriva så länge men jag lovar att uppdatera mer imorgon.


God Kväll alla Läsare!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards