Swedenmikael

Alla inlägg under augusti 2013

Av Mikael - 25 augusti 2013 21:39

Hallojsan alla Läsare!


Ja till och och börja med vll jag be om ursäkt för dålig uppdatering men har inte riktigt haft tid att blogga men här är i alla fall lite grejer som hänt.


Ja jag är fyllde ju då 17 år, 26 Juli och det var en riktigt bra födelsedag som jag firade hemma i Vetlanda. Sedan har jag ju då varit med mina vänner en del på sommarlovet vilket har varit riktigt skoj och jag måste skriva att jag verkligen ÄLSKAR ALLA mina vänner för att de är så fina och verkligen tycker om mig. Sedan har jag ju varit med familjen också väldigt mycket vilket har varit skoj då jag inte träffar dem lika mycket när jag går i skolan.


Jag har ju även börjat 2an på gymnasiet på världens bästa skola, Per Brahe och världens bästa linje, Estet Teater med världens bästa classmates och vänner. De nya teater 1orna är väldigt trevliga och goa att hänga med också så detta läsåret kommer bli lika AWESOME som förra.


Jag antar att detta var allt sålänge men ska försöka att blogga oftare och jag kommer säkert på mer att skriva som jag missat att skriva.


Tack Gud för att jag har mina vänner och min familj! :)


 


God Natt alla Läsare!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards