Swedenmikael

Alla inlägg under september 2010

Av Mikael - 18 september 2010 17:22

Hej för en stund sen var jag nere på stan med en kompis. Det var kul och jag handlade läsk till familjen. Sedan kom jag hem och börjde blogga. Som ni märker så har det blivit en del ändringar på bloggen och det kommer att fortsätta ett tag. Som jag skrivit tidigare så behöver jag hjälp med att fixa en header eller vad det heter så tipsa gärna mig om hur man gör!!!! det var nog allt så länge bloggens skapare swedenmikael       

Av Mikael - 18 september 2010 14:49

 Hej snart kommer bloggen få en header. Men kan ni förklara hur man gör en header jag vet inte hur man gör kommentera eller fråga om ni vet hur man gör. Men även färgerna kommer att ändras så snar jag fått en header. Ni får förstås kommentera och fråga även om ni inte vet hur man gör det var allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael  

Av Mikael - 18 september 2010 14:28

 Hej det är kanske lite sent och säga att helgen är här men jag gör det än då. Har precis varit och handlat på Maxi stormarknad. Jag ska äta pommes frites med korv kommer att bli gott .En ändring från igår det var inte Doobidoo igår det var ju det där om valet så jag kollade på Idol istället. Ikväll ska jag titta på dansfeber tror jag ett ganska roligt program  . Ska nog spela lite sims 3 senare på dagen tror jag i alla fall det var nog allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael.         

Av Mikael - 17 september 2010 19:43

 Hej jag skulle väldigt gärna veta om vad ni tycker om mina bilder så ta chansen och tyck till genom att kommenter, fråga , eller om in kommer på något annat. Hoppas det blir fint väder imorgon det har ju typ regnat hela dagen idag. Så vi får hoppas att det blir bättre väder imorgon. Skolmaten idag var inte direkt någån god lunch hååller ni med?? kommenter gärna detta inlägget då här kommer några smilesar      några smilesar jag ibland använder det var allt från mig så länge bloggens skapare swedenmikael

Av Mikael - 17 september 2010 19:29

    Här är det några bilder från halland. Ni får som ssagt gärna kommenter och ställa frågor på bloggen. Ni får också gärna vara med i omröstningarna det var allt jag hade och skriva om så länge   

Av Mikael - 17 september 2010 19:19

     Här är några mindre bra bilder på mig. Idag har det varit roligt som vanligt och jag fick bra resulta på engelska förhöret. Men jag var även bra på det muntliga förhöret i spanska. Nu ska jag snart se på Doobidoo som jag brukar göra på fredagar. Det är bra att fler besökare har besökt bloggen. det var allt så länge bloggens skapare swedenmikael 

Av Mikael - 16 september 2010 19:21

Hej jag undrar hur man får en header eller vad det heter till bloggen hjälp mig genom att fråga eller kommentera och va gärna i omröstningarna på bloggen. Som jag sagt tidigare så får ni gärna tipsa fler om bloggen det är alltid kul med besökare men nu ska jag snart se på idol så det var nog allt för ikväll bloggens skapare swedenmikael          

Av Mikael - 16 september 2010 19:17

   En bild på mig den blev faktist bra.   Här är en till bild på mig. kommentera och fråga gärna om bilderna så ska jag försöka svara på dom. Det var nog bilderna för idag bloggens skapare swedenmikael

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards