Swedenmikael

Alla inlägg under november 2010

Av Mikael - 7 november 2010 18:41

                                                      

           Hej idag har jag gjort ganska mycket. Bland annat har jag varit med min kusin Mikaela, det var kul. Senare ska jag plugga lite på fysikprovet. Ikväll ska jag se på  Parlamentet som vanligt.

 

Här är veckans resultat i omröstningen!!!!!!!!!

 

Vilken maträtt tycker ni mest om?

 

1; Tacos med 40%

 

2; Faitas, kebablåda och potatis gratäng med 20% vardera.

 

Som ni märker blev det delad andra plats.

 

Totalt 5 personer har deltagit i omröstningen.

 

Trevlig kväll!!!!!!!

 

Av Mikael - 5 november 2010 12:15

Hej jag har inte hunnit med så mycket idag. Men senare idag ska jag plugga lite på fysikprovet och så ska jag försöka läsa ut min bok som heter Ondskans stjärna. Den handlar om de 5 utvalda, som ska försöka bekämpa de onda som kallas De gamla. Ikväll blir det nog Chips och dip och Idol eller Doobidoo. Till middag blir det pizza, det blir gott!!!!

 

Trevlig fortsättning på dagen!!!

Av Mikael - 4 november 2010 18:55

Hej det kommer inte komma fler länkar till bloggen på mitt Facebook konto. Så ni får helt enkelt kolla bloggen varje dag ifall ni vill se om det har kommit upp nya inlägg.

 

Trevlig kväll bloggare och läsare!!!

Av Mikael - 4 november 2010 18:40

Hej jag har tyvärr inte haft tid att skriva något på bloggen under höstlovet. Omröstningen fortsätter därför till Söndag den här veckan.

 

Idag har jag mest vilat. På TV har jag bland annat sett på Simpsons. Idag har jag ätit ris och typ köttfärsgryta. Jag åt &auml%

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards