Swedenmikael

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikael - 7 februari 2011 17:14

Hej här är några bilder på min nyaste familj Familjen Olympia och deras hus!

 

              Bilderna är dock lite små. Men om ni trycker på en av bilderna och trycker på next ser ni bilderna i inlägget lite större. Frågor och kommentarer är alltid kul att få!

Av Mikael - 6 februari 2011 20:51

Hej nu är jag tillbaks efter en tids uppehåll. En ny sak i bloggen är att varjer dag kommer jag att försöka lägga upp saker från mitt The sims 3 bland annat bilder. Som ni säker har märk så har jag även ändrat bloggen var tycker ni? Tyck till genom att fråga eller kommentera!

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards