Swedenmikael

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

21 Mars 2014

Av Mikael - 31 december 2014 11:01

Hallojsan alla läsare!


Den största händelsen och den mest fantastiska i år var när jag och min bästa vän Caroline blev tillsammans 21 Mars 2014. Nu har det varit vi i över 9 måndader och jag känner mig som världens lyckligaste kille, men jag kanske ska förklara hur det blev vi.


Jag och Carro har känt varandra i snart 3 år, då var det i nästan 2 år, och vi började lära känna varandra i kyrkan, närmare bestämt i kyrkans ungdomsgrupp SKRUV här i Vetlanda. Vi klickade direkt och blev snabbt bästa vänner. På den tiden hade nog ingen av oss ens tänkt tanken om att bli kär i den andre för då var vi som syskon så det skulle bara ha kännts konstigt.


Tiden flöt på och vi var bästisar ett långt tag, men när jag gick i 2an, tror att det var under hösten, så började jag känna att jag fick känslor för henne, men jag skakade bort dem för jag tänkte att hon inte hade samma känslor för mig och jag ville ju behålla min bästis, sen gick tiden igen och det var inte förens i början av 2014 som det började hända saker mellan oss.


Plötsligt skrev hon att hon gillade mig, jag ville tänka igenom saken, vi åkte på ett ungdomsläger över helgen med kyrkan, sedan funderade jag i en vecka, jag visste ju hur jag kände men jag ville vara riktigt säker först och sen, på fredagen den 21 mars så ställde jag mig utanför hennes dörr med en röd ros och hennes favoritchoklad, ringde på och jag sa ordagrant "Jag tror att jag typ älskar dig"


Nu har det gått mer än 9 måndader sen det hände och jag älskar henne mer än någonsin, vi har hittat på så mycket roligt tillsammans under dessa 9 månader, bland annat en resa till Danmark med vänner och en resa till Skottland med SKRUV men det kommer jag skriva mer om i andra inlägg. Jag känner på mig att ännu fler äventyr väntar för oss 2 under 2015 och det kan inte annat en bli ett fantastiskt år när man har den finaste, sötaste och absolut mest fantastiska tjejen i världen.


Älskar dig honeypie! <3


     



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 7 juni 2016 12:52

Hejsan alla läsare! Här är några leksaker som jag köpte till bebisen idag, kunde inte riktigt låta bli Haha! Nu fattas bara Brio biet och Brio taxen men dem kommer vi att köpa på Ullared. ...

Av Mikael - 7 juni 2016 00:45

Hej alla läsare! Nu har jag inte bloggat på ett tag, måste bli bättre på det, Haha! Igår hade vi överraskningsfest för Amalia, och den blev riktigt lyckad, vilket alltid är lika kul. Vi lekte i en lekpark också, eftersom att vi alla är så barns...

Av Mikael - 30 maj 2016 00:40

Jag tappade motivationen och inspirationen till bloggen förra veckan. Jag blev ledsen, men det känns skönt att vara på benen igen i bloggvärlden. Jag är inte en perfekt människa, det kan jag aldrig någonsin säga. Men jag försöker att vara en s...

Av Mikael - 25 maj 2016 23:00

Jag satte ner foten mot dig min vän. Du skadade inte bara mig, du skadade våra vänner också. Vårt gäng. Jag vet att du aldrig kommer att läsa detta, därför att du inte vill. Det gör mig ledsen för jag önskar att du kunde förstå. Men det kan du inte, ...

Av Mikael - 25 maj 2016 16:18


Hejsan alla läsare! Carro och jag har bestämt oss för att bli flexitarianer så vi kör på helt vegetariskt varje onsdag. (För er som inte vet vad en flexitarian är för något så är det ungefär som en deltidsvegetarian. Vi har valt att köra vege...

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards