Swedenmikael

Alla inlägg under april 2013

Av Mikael - 26 april 2013 20:20

Hallojsan alla Läsare! :)


Jag försöker nu mera att uppdatera på bloggen, men ofta hinner jag inte, dock så uppdaterar jag mer om min vardag på både Twitter och Instagram.


Där heter jag Swedenmikael, följ mig gärna, så kan jag följaer :) ;)


 


God Kväll alla Läsare! :)

Av Mikael - 26 april 2013 20:06

Hallojsan alla Läsare! :)


Ja det var ett tag sedan jag skrev nu, har haft så otroligt mycket att göra. Men nu hade jag lite tid och fick lite tid över. Jag håller just nu på att bränna ner engelska projekt filmen som nu är klar och jag ska visa den för min familj sen när filmen är brännd.


Jag tycker att det varit askul att spela in den, och Wille, Elsa, Magda, Jeppe, Hanna, Alice, Sofia och Karin som medverkat i filmen har varit fantastiska skådespelare :)


I veckan har kag haft 2 Nationella prov i svenska och både gick riktigt bra tyckte jag. Sedan så har jag också haft ett matte prov som tyvärr inte riktigt gick lika bra, matte har och kommer alltid att vara min nemesis. Jag har även varit på KU och Tonår och så har jag även gett min present, ett korshalsband till min vän William eftersom att han är världens finaste och snällaste vän.


Igår så var jag hemma hos Wille med Elsa och vi spelade Mass Effect som är ett riktigt roligt framtidsspel till Xbox, och vi lärde Elsa att spela med. Sedan så åkte vi buss in till Jönköping för att kolla på Estet Musik 3ornas föreställning, "In Memoriam" de var jätteduktiga och helt AWESOME :)


Idag har det varit en fantastiskt rolig dag, var med Elsa och William efter skolan och det var riktigt skojigt :) och sedan så åkte jag tåg hem med min vän Elin och vi pratade om lite allt möjligt och det var riktigt skojsigt :)


Här hemma har jag mest haft Fredags mys med familjen och så ska jag ju som jagskrev visa filmen sen.


Imorgon ska jag till Jönköping igen, jag ska på filmkväll, hos min vän Lexi med några vänner. De kommer bli jättemysigt :)


Nu har jag inte såmycket mer att skriva, but have a nice Friday evening! :)


God Kväll alla Läsare! :)



Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards