Swedenmikael

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Mikael - 16 oktober 2010 11:29

Hej jag tyckte att det var jätte tråkigt att Minnah åkte ut ur Idol igår!!! dock var Idol juryn ovanligt snäll igår. Ni har kanske märkt att jag inte har skrivit något på några dagar. Det beror helt enkelt på att jag inte har haft tid men jag tänkte samman fatta lite om dagarna som har varit.

 

Onsdag; Det var en rolig dag bland annat var jag som vanligt på Konfermationen det var kul!! jag såg även på Berg flyttar in och på Välkommen åter på tvn på kvällen.

 

Torsdag; Det hände inte så mycket den dagen. Men jag fick 20/20 på spanska förhöret den dagen.

 

Fredag; Jag hade ett engelska glosförhör , det gick bra. Jag hade även ett geografi förhör som också gick ganska bra.

Det kommer nog lite nya bilder senare på dagen det var nog allt från mig bloggens skapare swedenmikael.

  

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards