Swedenmikael

Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Mikael - 7 juni 2016 12:52

Hejsan alla läsare!

Här är några leksaker som jag köpte till bebisen idag, kunde inte riktigt låta bli Haha!

Nu fattas bara Brio biet och Brio taxen men dem kommer vi att köpa på Ullared.

Av Mikael - 7 juni 2016 00:45

Hej alla läsare!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, måste bli bättre på det, Haha!

Igår hade vi överraskningsfest för Amalia, och den blev riktigt lyckad, vilket alltid är lika kul. Vi lekte i en lekpark också, eftersom att vi alla är så barnsliga. Det är skönt att Amalia är hemma från Sydamerika igen så att vi kan ses oftare.

Idag var det nationaldagen, som ni alla vet, en del firar och andra gör det inte. Jag tillhör nog den kategorin som inte gör det. Dock hoppas jag självklart att kampen för ett mer jämställt Sverige fortsätter, och att feminism, HBTQ och mänskliga rättigheter snart blir en självklarhet för alla stolta människor.

Mer om idag.

Vi har lagt alla tvättade bebiskläder i bebislådan, vilket var väldigt mysigt. Det är redan vecka 29 och bara 11 veckor kvar nu, det känns helt overkligt men så otroligt spännande och kul. SNART HAR VI EN BEBIS!

Det var nog allt så länge, eftersom att dagen matupplägg blev så fint så får ni därför två bilder på det.

Ha det bra! :)

Tidigare månad - Senare månad

Översättning

Presentation


Hallojsan alla fina människor! :) Jag heter Mikael, gillar hängslen, hattar och färger och jag är en kristen kille på 20 år. Vill du veta mer om mig så är det bara att klicka på bilden. :) Ha det bra! :)





Tips på bra bloggar

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Är du nöjd med det nya konceptet?
 Ja, absolut
 Ja, det är bra
 Det kan behöva finjusteras lite
 Det kan behöva justeras mycket
 Nej
 Vet inte

Senaste inläggen

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards